کمپرسور اسکرو تسمه ای

ساخت وبلاگ

امکانات وب

کمپرسورهای اسکرو از نظر نحوه ی انتقال نیرو دارای دو نوع میباشند. کمپرسورهای اسکرو تسمه ای و کمپرسورهای اسکرو تسمه ایی.

در کمپرسور اسکرو تسمه ای هیچگونه تسمه و گیربکس تعبیه نشده است ، به همین دلیل هوای فشرده شده از روتورها به سمت خروجی بدون هیچ اتلافی انتقال پیدا می کند و این باعث کارایی بیشتر کمپرسور اسکروتسمه ای می شود. همچنین بدلیل حذف شدن قطعاتی مانند پیستون ها و رینگ ها در کمپرسور اسکروتسمه ای میزان اصطکاک این مدل از کمپرسور به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده و این کاهش قطعات و اصطکاک باعث شده تا کمپرسور اسکرو تسمه ای کمتر خراب شده و یا نیاز به تعمیرات داشته باشد و طول عمر مفید کمپرسور اسکروتسمه ای تا حد زیادی افزایش پیدا کند. نتیجه استفاده کمتر از تسمه ها و قطعات دوار در اسکرو تسمه ای ، کاهش بسیار زیاد آلایندگی صوتی این وسیله می باشد. همچنین به دلیل از بین رفتن کامل میزان ارتعاش باعث میشود تا کمپرسور اسکروتسمه ای همیشه دارای فشاری ثابت باشد که این امر کارایی دستگاه را تا حد زیادی افزایش می دهد.

وجود قطعات دوار کمتر در کمپرسور اسکروتسمه ای باعث شده تا قطعات در تنش کمتری با هم باشند و این زمان کارکرد سیستم را کاهش می دهد و می تواند تا حد زیادی از خرابی قطعات جلوگیری کند.

علاوه بر تمام مزیتهای ذکر شده برای کمپرسور اسکروتسمه ای ، این مدل از کمپرسور محدود به دور موتورهای پایین است و سیستم منعطف پذیری نبوده و فضای بیشتری اشغال می کند. پس اگر به دنبال بهترین نوع کمپرسور متناسب با محیط و شرایط کارخود هستید بهتر است با افرادی متخصص در این زمینه مشورت نمایید. شرکت هوامدار از جمله شرکت های پیشرو در زمینه ی فروش انواع کمپرسور میباشد که با توجه به سابقه ی طولانی در زمینه ی پخش و فروش انواع کمپرسور اسکرو تسمه ای می تواند شما را در خرید و پشتیبانی انواع کمپرسورها همراهی نماید.

کمپرسور اسکرو تسمه ای...
ما را در سایت کمپرسور اسکرو تسمه ای دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مبنا havamadar4 بازدید : 192 تاريخ : شنبه 5 مرداد 1398 ساعت: 14:13